Torsdag

är en bra dag .. alltid ... för då kan man tänka på ärtsoppa och pannkaka .. och pannkakor är gott .. och ärtsoppa utan fläsk i , men mycket senap .. fast jag äter det aldrig .. men tänker på det desto mer .. Har varit på jobbet och redan hunnit jobba klart ... soveftermiddag eller cykeleftermiddag .. det är frågan ? :) ... Varför finns det morsdag och farsdag ? . jag tycker minsann att jag är mor hela tiden .. inte bara en dag i maj .. och vill jag verkligen ha presenter för att jag råkar vara mor ? neeeeej .. det vill jag inte .. för presenter är så konstigt .. iaf när de måste ges en speciell dag .. som julafton , födelsedag och sådan där förälderdag .. vill hellre ha present en helt vanlig torsdag .. som idag :) .. en mörkgrön ballong som jag kan släppa iväg i vinden .. jag älskar att titta på såpbubblor och ballonger så vinden för bort .. så lätt vill jag också vara och så fri .. image4

Kommentarer
Postat av: maria

http://ladiesmafia.mylava.net/

Kom in och umgås med oss !

2008-05-23 @ 17:22:24
URL: http://hippamorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0