Jag har

borstat tänderna idag , och duschat i varmt vatten ... det är inte varje dag det blir så .. ibland är det otroligt skönt att vara smutsig och längta efter att bli ren ... jag ska cykla idag .. och i morgon ska jag jobba igen .. Stukade foten i söndags .. och jag behöver inte onda fötter på mitt jobb ... Köpte nya klänningar igår .. till både Lenie Riefenstahl och Munsterfrass .. båda blev glada .. och klänningarna liknar inte varandra alls .. måste alltid ta hänsyn så det blir rätt för båda två .. sedan får dom turas om att leka skyltdocka .. Visst är det konstigt med kläder ? Hur dom kan få oss att likna något som vi inte är .. att vi klär oss kollektivt liksom .. för om modet säger si , så säger vi också si och inte alls så :) .. jag tänkte igår på ett uttryck "Vad är i görningen" .. jag skrattade mycket för mig själv åt det ... det är konstigt med ord ...

Solen kan kyssas  .. har ni märkt det ?


image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0