Hur ska man kunna veta

vilken av mig som har ont i huvudet och vilken av mig som vägrar ha ont i huvudet ? bara en sådan sak att förvirra sig över :) .. fast kanske vi har ont i huvudet allihop :) Mitt  tangentbord är en missär,man måste trycka hårt på mellanslag och ibland märker jag inte att jag misslyckats ...Min son spillde saft i laptopen och sedan dess är den sig inte lik :)
Jag väntar på LolloLotta hon borde vara här nu ,men verkar ha förvirrat sig bort på vägen från centralen ...Hon bor i kiruna och jag tror faktiskt att även hon ingår i mitt "harem" av olika personer ,fast hon har en egen kropp :) ..men hon är min "syster" mer än min egen syster och det är lika mycket om henne jag skriver som om mig själv ...Inte  min tatuering ... men den är speciell och den är min dotters ;) .. trevlig helg alla


image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0